Informacja dotycząca sposobu złożenia skargi/wniosku w Komendzie Powiatowej Policji w Wejherowie
KOMUNIKAT
Szanowni Państwo!
Informujemy, że skargi można zgłaszać osobiście lub mailem na adres skargi.wejherowo@gd.policja.gov.pl
lub listownie
e-PUAP- /KPPWejherowo/SkrytkaESP
https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/KPPWejherowo
Skargi/wnioski można składać:
- listownie na adres: KOMENDA POWIATOWA POLICJI W WEJHEROWIE
ul. Dworcowa 14
84-200 Wejherowo
- osobiście – u dyżurnego KPP w Wejherowie na ul. Dworcowej 14
- faksem – na numer: +48 58 672 97 48
- za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres:
skargi.wejherowo@gd.policja.gov.pl
WAŻNE!
W dni robocze, w godzinach 8.00 – 15.00 (w czwartki w godzinach 11.00 – 18:00) w siedzibie Komendy Powiatowe Policji w Wejherowie, adres jw. Inspektor Zespołu Kadr i Szkolenia KPP w Wejherowie działający w imieniu Komendanta Powiatowego Policji – przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących działalności Policji oraz udziela informacji telefonicznie (58) 672 97 14.
WAŻNE!
Skargi/wniosku nie można złożyć telefonicznie.
Skarga/Wniosek powinny zawierać:
· imię i nazwisko wnoszącego,
· dokładny adres do korespondencji,
· dokładny opis zdarzenia.
WAŻNE!
Skargi w imieniu innych osób można składać wyłącznie za ich wiedzą i zgodą. Brak zgody powoduje, że taką skargę pozostawia się w aktach skargi bez udzielenia odpowiedzi występującemu.
Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu osoby wnoszącej sprawę pozostawione będą bez rozpoznania.